Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Catti - 30 maj 2008 22:32

Så varmt och härligt det är! Och allt grönt bara växer och växer. Finns hur mycket gott som helst att plocka till marsvinen. Dessutom har jag hittat ett ställe med massor av kirskål bara 2min hemifrån.

Suss och Sivans magar växer. Ser så gulligt ut när de står på bakbenen med sin runda magar och tigger mat när jag kommer in i marsvinrummet.

Idag har jag målat och målat efter jobbet. Använder barnens sedan länge övergivna lekstuga som höförråd. Och äntligen tog jag tag i att måla upp den innan jag hämtar hem nytt hö. Den blir så fin o gullig. Och kul är det. Det är lagom stort att måla en lekstuga.

I morgon ska djuren få komma ut på grönbete igen.Och jag ska fortsätta att måla.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards