Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Catti - 4 maj 2008 22:34

Nu har jag också skaffat mig en blogg!

Får se hur det går då. Mina ambitioner som jag hade att skriva i nyheter på hemsidan föll ju jämt.

Här kommer det att rapporteras lite om vad som händer i marsvinsrummet

och lite annat.

Har haft ett tid när mina avelsplaner totalt har gått åt skogen. Men idag när jag klämde o kände på djuren tror jag ialla fall att två honor är dräktiga. Hoppas,hoppas att de behåller sina ungar nu.

Jag är så glad att våren är här och har fotat lite i trädgården. Det är den bästa årstiden när man kan följa hur hela naturen vaknar. Det enda som inte var så kul var att ca 1000 skogsmyror har flyttat in på gräsmattan.

Vad gör de där?? De ska ju vara i skogen o bygga stora stackar.

Och Igelkottar har vi i år igen. Har inte sett den än men väl alla minikorvar den lämnar efter sig.

Nu kommer Maria o undrar vems blogg jag skriver i. -Min.

-VA?? Ska Du ha en blogg?

Sen gick hon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards