Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Catti - 18 maj 2008 21:23

Idag har jag och dottern Maria varit på Ikea. Vi+ ooootroligt många fler.

Men vi hade faktiskt riktigt trevligt ändå. Fikade o strosade i lugn o ro och lyckades förtränga att det var så många andra där.

Hon skulle köpa lite nya textilier till sitt rum.

Jag passade på att köpa hyllplan till marsvinsskåpet. Ska ju lägga in hyllplan och ersätta resterande komplimentbackar. De andra byttes ju ut förra sommaren. Så nu är det bara att vänta på värmen igen. Våtmattslimmet luktar så antingen får djuren flytta ut eller så får fönstret vara öppet hela dagen.

Eller egentligen ska jag väl inte säga att jag har gjort om eller ska göra om marsvinskåpet.

Jag står bara för ideerna sen har jag en snäll man som gör jobbet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards