Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Catti - 24 maj 2008 20:37

Hemkommen efter en trevlig marsvinsutställning i Kungsgården. Lagom stor och bra arrangerad. Tack alla i Mitt. Och det var kul att träffa marsvinsfolk igen. I bilen hade jag och Maria trevligt sällskap av Mia med dotter.

På vägen dit hamnade vi i en poliskontroll. Fick blåsa och visa körkort.

(blev godkänd för fortsatt körning:)) Polismannen kikade på alla transporter och undrade vart vi var på väg så tidigt på morgonen.

- Vi ska på marsvinsutställning

-Marsvinsutställning???????!!!!! Hur går det till???

-Ungefär som hundutställning fast med marsvin istället.

-???? jaha, lycka till då.

Jag hade bara ett djur att ställa. Nybackens Valentino. Gick ganska bra.

Hade väl hoppats på ett Cert men han fick iallafall ett Ck. Men jag tror hans utveckling. Följer han sin fars utveckling så kommer han igång sen.

För dotter Maria gick det desto bättre. Princessan blev Pet Bis1. Och fick 88p och ck i ras. Hennes lunka gick det inte heller dåligt för.

Innan jag satte mig och kopplade av var jag ute och rev av grönt till alla djur. Suss mage börjar bli riktigt stor nu. Och när Sivan ställde sig på bakbenen för att tigga grönt såg jag att även hon fått mage nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards