Alla inlägg den 27 december 2008

Av Catti - 27 december 2008 21:31

Idag var vi till Eskilstuna fram o tillbaka för att hämta utställningsburar. Vi, det var jag och min snälle man. Hur skulle jag ha fixat att hämta dem utan hans hjälp? Dels med att köra med släp vilket jag faktiskt inte vågat mig på att göra, hmm?! och att bära dessa tunga burar.På fredag är vi ett gäng som ska resa burar och fixa det praktiska inför helgens utställning på Husdjursmässan.I år går den av stapeln på Kistamässan för första gången.

Efter det kom det marsvinsköpare hit för att titta och få svar på frågor. Tycker att det känns så bra med köpare som visar ett så stort intresse. 2 av mina damer ska flytta till dem om några veckor, och jag tror att de kommer att få det så bra:)

Nu har jag trillat ner i soffan och tittar på körslaget. En ledig dag kvar sen är det arbete igen.

Ovido - Quiz & Flashcards