Alla inlägg den 21 december 2008

Av Catti - 21 december 2008 23:08

De tre små bebbarna som överlevde i prematurkullarna växer och mår bra.

Nu ser de ut som teddybäbisar ska se ut. Förutom öronen då... men stundtals viker de ner sig lite iallafall. Men söta är det:)

Av Catti - 21 december 2008 01:57

Nu har jag fixat en bakgrund som känns lite julig:)

Sitter i soffan och njuter av att det är alldeles tyst i huset. Maria har kommit hem efter filmkväll med kompisar och har nu somnat. Sara med kompisar sover efter deras filmkväll här. Och Mikki sover. Var nyss in o kikade på marsvinen. Och även där låg alla och sov. Katten ligger här i soffan o sover.

Idag, eller igår blir det ju egentligen, stod vi på julmarknaden. Maria o Sara sålde knäck och jag stod i cafeet. Ibland funderar jag på om jag är riktigt vettig som varje år håller på med julmarknaden sista helgen innan jul. Men vi har gjort det i så många år så det har liksom blivit en tradition fast det blir lite stressigt. När vi kom hem gjorde hela familjen ett städryck så nu är huset städat. Läger känns ändå under kontroll. Nu är det bara julklapparna och julmaten kvar. Nu ska jag nog gå och sova så jag orkar kliva upp i vettig tid .



Ovido - Quiz & Flashcards