Alla inlägg den 19 december 2008

Av Catti - 19 december 2008 16:45

God Jul, God Jul.....Vi ses 7jan. Mmmmmmm. Just när alla sticker hem för att ha en låååång ledighet kändes det surt att jag sagt att jag jobbar mellandagar. Nu är det ju självvalt eftersom jag ska använda de dagarna till en senare ledighet men just nu ångrar jag mig nästa. Hade verkligen behövde en lååång ledighet jag också. Men, men det är väl bara att ta tillvara det dagar man har då. Och ta tillvara dagarna innan jul måste jag verkligen. Har inte fixat någonting.

Ikväll ska sista knäcken fixas till julmarknaden imorgon. Och i morgon är det ju marknaden då, och jag som är dålig på att säga nej har ju naturligtvis sagt att jag kan stå i fiket. Maria o Sara säljer knäcken.

Men sen på söndag ska det sättas fart. Inte en enda julklapp är köpt. Så det ska fixas på söndag. Julmaten ska också fixas på söndag alt måndag. och eftersom julen ska firas här bör vi kanske fixa till det lite. Hur lyckades jag/vi ha allt kvar till sista minuten. Men med lite bättre planering nu på slutet så får vi nog ihop det.:)

Ovido - Quiz & Flashcards