Alla inlägg den 8 december 2008

Av Catti - 8 december 2008 20:36

Det gör ont i mitt hjärta:(.

En person som står mig mycket mycket nära har fastnat i ett läge i en relation där jag bara kan se hur de två glider mer och mer från varandra. Dessa personer har betytt så mycket för varandra i många år och jag tror fortfarande att de gör fast de kommer i loss ur de läge de har fastnat i. Det är så sorgligt men inget jag kan göra något åt. Men det är så jobbigt att bara se på. De hade en sådan vänskap som man väntade sig skulla vara livet ut. Jag hoppas att de hittar tillbka till varandra igen på något sätt.


Av Catti - 8 december 2008 20:02

Har fixat till sidan lite. Och i brist på ljus och snö ute så satte jag in en bild från förra vintern. Just nu ösregnar det i samma rabatt. och stjärnor ser man ju inte på denna molniga himmel så jag gjorde egna:)

I veckan ska här bakas igen och göras knäck. Ena dottern ska först ha med sig lussebullar till skolan på fredag. Sen har de julmarknad på måndag och till den hade vi tänkt att bidra med struvor och knäck/ knäckklubbor.

Och inga bäbisar har det kommit än. Men både Suss, Sivan och Ålga är pigga så det finns ingen anledning till oro. Men jag vill att ungarna ska komma NU.

Är så nyfiken:)

Ovido - Quiz & Flashcards