Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Catti - 4 augusti 2008 22:23

Regnet det bara öser ner.( Nu skulle jag egentligen ha noter här då så det framgår att det var en liten truttilutt.)

Tycker faktiskt att det är skönt att det kom regn. Allt var så torrt och brunt. Att det sen spräckte mina målarplaner får jag väl ta då. Uppdateringen av hemsidan gick det si så där med. Ett åskoväder i går kväll avbröt den. Lite hann jag med och resten få bli en annan dag. Då..kanske jag får lägga ut bild på Ålgas kull och hon slutar knipa snart. Hon är helt öppen.

Första arbetsdagen är nu avslutat. Ska få nytt schema på jobbet och trodde att det gällde from idag och sen var jag osäker på om det var 7.30 el 8.00 som gällde. Så jag klev upp 6.00 duschade och gjorde mig klar till7.00 då jag fick tag i en arbetskompis som kunde meddela att nya schemat börjar gälla nästa vecka. Vilket innebar att jag skulle börja 9.00 idag. Va´ bra att jag var helt klar kl.7.00 när jag egentligen kunde ha sovit gott.:/ Ja, ja är huvet dumt får kroppen lida sägs det ju. Väl på plats på jobbet var det ändå ganska okey. Kul att träffa jobbarkompisar efter sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards