Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Catti - 2 augusti 2008 12:35

På måndag börjar jag att jobba efter semestern. Och som alltid i slutet av semestern så kommer jag i gång med något projekt. Den här gången är det att lasera möbler. Varför börjar jag alltid med sådant när semestern nästan är slut? Just nu regnar det ute och jag kan inte måla. Och jag vill ju ha dem klara.

Har haft en väldigt skön semester i år. Har verkligen kunnat koppla av till 100%. Det har jag inte kunnat de sista åren då många saker runt omkring mig varit stressande och jag har varit uppe i sådant varv att jag istället blivit sjuk när jag försökt att koppla av.

Ålga kniper fortfarande.Jag vart ju orolig för henne när det blev så varmt men värmen verkar inte bekomma vare sig henne eller de andra i marsvinsrummet. Nu springer jag in o kikar hela tiden i hopp om att det kommit några bäbisar.

Nä, nu ska jag hitta på något annat att göra nu när regnet spräckte mina målarplaner.

Ovido - Quiz & Flashcards