Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Catti - 16 juli 2008 23:56

Idag har jag lekt lite bonde. Nä, men jag har faktisk hjälp till hela dagen med att ta in hö. Riktigt trevligt var det faktisk men nu är jag lite mör i kroppen. Och så ser jag ut som om jag drabbats av någon pricksjukdom.

Tänkte att jag kan ju passa på att få lite sol på mig samtidigt så jag hade bara kortbyxor och linne på mig. Och visst fick jag sol på mig men inte tänkte jag på att hö sticks SÅ mycket. Stod i hökärror hela dagen och kastade ner balar på bandet och emellanåt rasade det ner balar över mig så nu ser jag ut som jag gör. Och vet ni hur mycket hö det ryms i en bh? Hade hö överallt, nästan.Men det är sånt man få ta.

Har uppdaterat hemsidan lite. Ännu har inga bilder på nya djuren tagits, ska försöka göra det i morgon. Eller idag blir det ju ser jag på klockan.



Ovido - Quiz & Flashcards