Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Tillbaka till verkligheten igen

Av Catti - 12 november 2008 19:12

Vet inte vad som hände riktigt i måndags morse. Var lite yr när jag vaknade men sen snurrade det till ordentligt. Så mycket så jag inte kände kroppen och det kändes som om jag försvann. Det lugnade sig emellanåt bara för att strax börja igen. M rinde till sjukvårdsupplysningen och sen ringde SOS hit och sen kom ambulansen. Jag som var på väg till jobbet en stund tidigare låg helt plötsligt som ett kolli på en bår med en skalle som snurrade mycket mer än vad den borde. På sjukhuset var det många som kom och gick irummet och pratade med mig berättade Mikki. Vissa delar minns jag andra har jag inget minne av. Och inga ansikten. Kunde inte öppna ögonen för då blev det ännu värre. Och det lilla jag såg var iallafall mer än  suddigt. Virus på balansen var ett alternativ eller nåt sånt. Hoppas att det bara var något sånt.Kan man verkligen bli så sjuk av det?? Igår kände jag mig ganska bra bara väldigt trött. Idag har det varit lite småsnurrigt. Måste tänka på att röra mig långsamt.



 
 
Natalia

Natalia

12 november 2008 22:27

Tänker på dig! Krya på dig och vila ordentligt!!!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Denise

Denise

13 november 2008 19:24

Nämen fy! :( Krya på dig!

http://novastardust.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catti

16 november 2008 00:07

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 9 januari 2011 21:28

Oj oj oj. Nu var det länge sedan det uppdaterades i bloggen. Tjejerna i inlägget nedan har blivit stora. De är nu 7 månader. Måste försöka bli bättre på det här. I helgen anordnade vår lokalavdelning Norrort dubbelutställning i Kallhäll. Chindira f...

Av Catti - 5 juli 2010 23:04

 Nybackens Cleopatra ( ville inte riktigt vara med på bild idag)   Nybackens Chimaria   Nybackens Chindira       ...

Av Catti - 5 juli 2010 22:19

Länge sen jag skrev något här. Nu är det sommar och marsvinen kan mumsa på gräs varje dag och det har hänt lite i burarna. Idag flyttade en liten teddyhona på 6 veckor tillsammans med en hona född i augusti. Kändes jätte bra när jag träffade mamman i...

Av Catti - 29 mars 2010 21:13


I lördags hade vi stor sorg då vi förlorade Prinsipessa och hennes bäbisar i magen på natten. Trots nattvak och stödmatning gick det inte. Vi hittade henne död med en persiljekvist i munnen. Lilla Prinsipessa försökte in  det sista. Det tog hårt oc...

Av Catti - 14 mars 2010 21:53

Nu är det lugnt i burarna igen. Det gick väldigt smidigt att flytta om denna gång. Ysters mage är nu riktigt rund men hon har några veckor kvar. Även Prinsipessa börja bli rund om sin mage. Fotade lite djur idag för att uppdatera hemsidan. Kom på n...

Ovido - Quiz & Flashcards