Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Bara en kvar

Av Catti - 21 juni 2008 19:59

Midsommarafton firades med goda vänner. Vi hade så roligt och trevligt att vi inte märke hur tiden gick.Vandrade hemåt när solen var på väg upp och fåglarna började sjunga in dagen.

Den ena av de klena bäbisarna hade gett upp när vi kom hem och senare gjorde även den andra det.De var ju inte pigga från början så det var inte oväntat.Men det känns väldigt tråkigt ändå. Nu har jag bara en kvar från den kullen, men hon är jätte pigg och äter som hon ska.

Idag har jag fotat henne

 
 
Annie

Annie

22 juni 2008 00:30

Nej, fy så tråkigt att höra. Håller alla tummar för att lilla Piggelina klarar sej.
Ser ut som den där teckningen de har i... England, tror jag det är.... eller är det i USA, kanske.... nåväl... Banded tror jag den heter i alla fall.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catti

22 juni 2008 10:43

Det tror jag att hon gör.Hur pigg som helst och har ökat från 67g i tisgads kväll till 94g nu på morgonen. Helt i sin ordning.
Visst är hon härftigt täcknad. Liite brindlad bara på andra sidan. Har också för mig att teckningen heter Banded.

 
Maria

Maria

22 juni 2008 13:33

Ja, du, jag såg allt hur du gäspade!

http://marias

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 9 januari 2011 21:28

Oj oj oj. Nu var det länge sedan det uppdaterades i bloggen. Tjejerna i inlägget nedan har blivit stora. De är nu 7 månader. Måste försöka bli bättre på det här. I helgen anordnade vår lokalavdelning Norrort dubbelutställning i Kallhäll. Chindira f...

Av Catti - 5 juli 2010 23:04

 Nybackens Cleopatra ( ville inte riktigt vara med på bild idag)   Nybackens Chimaria   Nybackens Chindira       ...

Av Catti - 5 juli 2010 22:19

Länge sen jag skrev något här. Nu är det sommar och marsvinen kan mumsa på gräs varje dag och det har hänt lite i burarna. Idag flyttade en liten teddyhona på 6 veckor tillsammans med en hona född i augusti. Kändes jätte bra när jag träffade mamman i...

Av Catti - 29 mars 2010 21:13


I lördags hade vi stor sorg då vi förlorade Prinsipessa och hennes bäbisar i magen på natten. Trots nattvak och stödmatning gick det inte. Vi hittade henne död med en persiljekvist i munnen. Lilla Prinsipessa försökte in  det sista. Det tog hårt oc...

Av Catti - 14 mars 2010 21:53

Nu är det lugnt i burarna igen. Det gick väldigt smidigt att flytta om denna gång. Ysters mage är nu riktigt rund men hon har några veckor kvar. Även Prinsipessa börja bli rund om sin mage. Fotade lite djur idag för att uppdatera hemsidan. Kom på n...

Ovido - Quiz & Flashcards