Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Catti - 8 februari 2009 13:05

Egentligen finns det inte så mycket att skriva om. Men vill ge ifrån mig ett litet livstecken ialla fall. Tvättmaskinen är trasig IGEN men vem har intresse av det mer än vi i familjen? Jag har börjar storröja i förråd för nu ska allt som bara ligger år ut o år in bort.Det är ju inte heller av något större intresse för andra. I marsvinburarna är det lugnt. Några ungar har flyttat till nya hem och några andra är tingade. Jag har haft lite huvudbry om vilken/ vilka hanar som ska stanna.

Nu längtar jag till utställning. Ska bli kul att komma iväg till Valbo som blir nästa utställning för min del.Och i samband med dem ska vi låna hem en creamhane av J. Sen hoppas vi på cream/ pew bäbisar under våren. På lördag ska jag skjutsa Maria, som ska döma pet på Sveas KM, till Lillhärad.




Ovido - Quiz & Flashcards