Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Catti - 27 januari 2009 17:03

Vad jag har saknat det. Dels har inte orken funnits. Det var för många meter in till marsvinen. Sen ...vet inte om det är jag som är överdrivet petig..men jag vill inte hålla på med dem när jag har influensa. Kan fåglar o grisar smittas så kanske marsvin kan. Den risken vill jag inte ta och behöver inte heller tack vare Maria. Hon har tagit hand om allt i hemmet medan vi andra har legat sjuka. Handlat, tvättat, lagat mata och tagit hand om djuren. Men nu ska hon få ledigt. Mikki var tillbaka på sitt jobb idag. Jag är inte lika pigg än men orkar iallafall vara uppe större delen av dagen. Sara var nog inte så pigg som hon trodde. Hon provade att ta en kort promenad men resten av dagen har hon tillbringat i sängen. Men vi blir ialla fall sakta men säkert piggare:)


Ovido - Quiz & Flashcards